חברי פרלמנט מכל העולם חתמו על עצומה כנגד סימון מוצרים יהודיים

    שלמה ריזל No Comments on חברי פרלמנט מכל העולם חתמו על עצומה כנגד סימון מוצרים יהודיים

    25 חברי פרלמנט מכל העולם, ביקרו בשומרון וחתמו על עצומה הקוראת לא לסמן מוצרים יהודיים. חברי הפרלמנט נפגשו עם בני משפחות הקורבנות בפיגוע בברקן ועם בני משפחת הדר גולדין הי"ד

    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    25 חברי פרלמנט מרחבי העולם במכהנים כראשי השדולות למען ישראל בארצם, ביניהם שר חוץ של ונצואלה, שר החוץ לשעבר של קרואטיה, שר הפנים של אסטוניה, שר הבטחון היוצא של רומניה, נשיא גוואטמלה הנבחר, יו"ר ועדת חוץ ובטחון של מקדוניה חתמו היום (ראשון) עצומה שלא יתנו יד לסימון מוצרים יהודיים בארצותיהם.

    חברי הפרלמנט סיירו בשומרון. בין היתר יבקרו באזור התעשייה בברקן, שם יפגשו עם משפחות הנרצחים מהפיגוע בברקן לפני למעלה משנה (משפחתה של קים לבנגרונד-יחזקאל ומשפחתו של זיו חג'בי).

    המשפחות ביקשו מחברי המשלחת לפעול למניעת המימון של האיחוד הארופאי למחבלים (נציין כי היום התקיים דיון בערעור של הסייען שסייע למחבל להימלט מכוחות הביטחון לאחר הפיגוע בברקן ומי שמממן את הייעוץ המשפטי של הסייען הנו האיחוד הארופאי).

    בהמשך ביקרו ביקב כביר, שם נפגשו עם לאה ושמחה גולדין וסיימו ביקב פסגות שם נפגשו עם ניצול שואה שספר על הרגשתו לאחר ששמע על החלטת בית המשפט של האיחוד הארופאי לסמן מוצרים יהודים.

    השרים וחברי הפרלמנט הנם חלק מהשדולה הבינלאומית ומכהנים כראשי השדולות למען ישראל בפרלמנט במדינתם ומקדמים אג'נדה וחקיקה פרו-ישראלית. השדולה שמה לה למטרה להיאבק בחקיקה אנטישמית, אנטי ציונות ובדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל ברחבי עולם. השנה, הכנס יתמקד במלחמה נגד החלטת בית המשפט של האיחוד האירופאי לדרוש סימון של מוצרים יהודים שיוצרו ברמת הגולן, מזרח ירושלים ויהודה ושומרון.



    0 תגובות